onsdag 6 februari 2013

- worst week eveeeer

Bihåleinflammation kan vara det värsta jag någonsin haft. Har varit skonad från halsfluss, körtelfeber och gud vet vad så kan inte jämföra med något sådant. Men alltså, mina ögon är svullna, konstant tryck över huvudet, trött, hängig, deppig.. Jag vill vara i skolan och hålla på med lera, träna, springa på stan, kunna leka med vovven utan att dö typ.

Livet är inte på topp alltså.

Busig vovve som vill att jag ska följa med upp på ett snöberg. Kan hon ju glömma!

xx

1 kommentar:

  1. Huvva, inte roligt med bihåleinflammation! Efter att jag blev sjuk i det första gången får jag det jättelätt nu. Tacka gud för avsvällande; så får man iaf lite hopp om livet ;)
    Krya på dig!

    (& bihåleinflammation är hundra gånger värre än körtelfeber!)

    SvaraRadera