lördag 2 februari 2013

- Hard work work

Men inte på gymmet utan på jobbet! Känner av ben och rumpa från igår, alltid ett +. Efter jobbet åkte jag och köpte en brie och en fuet. Inte dukan, men å andra sidan trycker jag inte godis, chips, glass.. allt som tidigare slank ner i magen sisådär varje dag.

Ska iallafall gå och slänga ihop dukanchokladbollar som tydligen är asgoda, egentligen orkar jag inte men det kan ju vara kul att prova. Är ju ändå lördag idag!

xx

-

update; gjorde chokladbollarna. Visst gick de att äta, men, jag har nog kommit ifrån mitt sötsug. Wi-frikkin-hu för det var inte så att man hoppade av glädje. Jag ville inte liksom hetsäta dom alla på en gång.

Nu ska jag ta lillan på en sista tur, sen lägga mig i sängen. Sov så dåligt inatt och har inte tänkt göra en mardröm i repris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar