måndag 11 februari 2013

- good news

Idag har jag varit på besök hos läkaren i ett annat ärende som varit ett problem en längre tid; men gick därifrån med ett glatt besked så nu kan jag äntligen pusta ut och inte stressa över det.

I övrigt så går huvudvärken/svullna ögon i vågor men kämpar på med medicin. Har sådant sug efter att träna, längtar till detta är över så jag kan sätta igång. Fick f.ö en sån mobilficka som man kan ha på armen när man tränar, så slipper jag sätta mobilen i fickan eller innanför linnet haha. Fick även en ny shaker, båda saker från min älskling i tidig alla hjärtans dag present.

Annars flyter det på med diet, har dock kört grönsaksdagar nu flera på raken och inte endast proteindag. Måste måste köra endast protein, tycker dock det är svårare då verkligen ALL keso är slut i butikerna? Är ju typ mitt levebröd. Surt. Hade sånt sug att gå och hämta LCHF glass från frysen och äta några skedar, öppnade även bunken men stängde den lika fort och tog ett tuggummi istället. Ska.inte.äta.sånt.på.vardagar. Punkt!

Nu kollar jag top model, sen väntar lite skype med min karl och vovve. xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar