söndag 17 februari 2013

- work

Denna jobbhelg är nu över! Efter att jag slutat åkte jag och pappa och köpte en soffa som vi hittat på blocket, åkte hem till pappas nya lägenhet och monterade ihop den, åt mat och umgicks. Efter att jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, duschat & kollar just nu på The change up. En film i min smak!

Har hamnat i en liten svacka då jag typ ätit grönsaker i typ nån vecka nu. From imorgon blir det proteindag i fyra dagar. På fredag åker jag ju somsagt till stockholm & då har jag tänkt äta grönt under min vistelse där. Känner mig svullen och inte alls peppad då det stannat på vågen osvosovo.

Förkylningen börjar i vilket fall bli bättre - finally, så snart är jag nog på fötter till 100%. Nu ska jag se klart filmen jag påbörjat och sen är det nattinatti.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar