onsdag 13 februari 2013

- pass

Vad är ditt fullständiga namn?


Ina Maria Josefin - jobbigt, för ibland får jag heta Ina, ibland får jag heta Josef för att hela namnet inte ryms på breven jag får. Men annars är det fina namn efter Mormor och mamma.


När är du född?
 
20 oktober 1991

Vilken är din familj?

Mamma, pappa, storebror och mina små djur.
 
Vad gör dig lycklig?


Viktor, Lykke, att vara ute och resa, ledighet, cashflow osvsvsv


Vilken är veckans bästa dag?

Friday, friday, friday

Vad är din största svaghet?

Är långsint om jag blir arg, jäkligt envis

Vilka är dina starkaste sidor?

Att jag är jäkligt envis, humoristisk, snäll

Vilken var den senaste filmen du såg?


Flight



Vad var det bästa som hände under 2012?

Stockholmsresan med Viktor då vi bland annat deltog i LCHF-loppet, shoppade & åt gomat. Min andra stockholmsresa själv då jag hängde med min fina bror som bjöd på födelsedagsmiddag, bio etc. Träffade Johanna även vilket var himla kul då vi knappt ses längre. Min Umeåresa. Min födelsedag och födelsedagsmiddag med amerikanskt tema. Himla kul. Och givetvis, att vi fick vår lilla älskling Lykke. Finaste, bästa lilla vovven som finns. Love longtime!




Vad arbetar du med?


Pluggar

Vad var ditt senaste inköp?
En fin matta från Hemtex. Gjorde om lite i köket hemma, like alot.


299 kr. Med presentkort, helt klart värt.
 

Vilken är din favoritdoft?


Pass! Har absolut ingen aning, men kommer jag på det får jag väl fylla i det i efterhand.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar