onsdag 13 mars 2013

- xx

Just hemkommen från en tripp ut till Gråsjälören. Var så himla skönt! Var rejält påpälsad i min fjällräven och täckisar och kände väl påväg ut att jag-dör-av-värme men när vi sen kom fram och satte oss ner så var det helt perfekt. Solen sken och det var en måbra-sväng helt enkelt.

Kaisa Och Lovisa   

Fick själv en rolig överraskning då mina täckisar tidigare suttit så tight att man typ inte velat ha dom på ens & nu hade jag behövt ett bälte. Älskar denna positiva utveckling & känner mig så pepp att fortsätta träna, äta rätt och bara må bra.

Kan uppdatera lite mått, sedan 8 januari 2013 har jag tappat:

Överarm: -2 cm
Lår: -6 cm
Mage: -13 cm
Stuss: -11 cm
& -9 kg

Med mig på isen hade jag varm choklad på kakao sötad med canderel (som min fina mamma gjort åt mig då jag saknade mjölk hemma!) och så hade jag stekt bacon och två ägg. Ska snart äta lunch, kycklingfilé och keso. Ikväll kör vi spinning + styrke.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar