torsdag 21 mars 2013

- dead

Kände mig helt slut efter gårdagens spinning och styrkepass, tanken var sh'bam idag men det vart inte av. Hade lite träningsångest och tyckte det var dumt att jag inte körde?? men då passade jag och viktor på att träna i hans familjs hemmagym.

Uppvärmning på crosstrainer, sen körde jag lite övningar för att träna rumpan, Utfall snett bakåt/utåt, sidohopp, Rumplyft och bakåtspark.

sidohopp


Viktor fick även med mig på att köra burpees så även resterande kropp fick sig en genomgång. Bra pass iaf! En proteinshake med whey100 fick avsluta allt för att sedan åka hem och äta en burgare a la dukan! Dvs microbröd på godkända ingredienser och en redig älgburgare.

Imorgon är det kort dag i skolan, kör träning på EM och då blir det nog mage!

xx

1 kommentar:

  1. Åh, squats <3
    Fick jag välja skulle jag bo i gymmets skivstångsrack (vad heter det?!) & köra squats, utfall & marklyft varje gång ;)
    Fy vad jobbigt med burpees, kör det på crossfitpassen. Usch! Men duktiga ni är som har disciplin att träna hemma, jag behöver komma iväg för att ta "det på allvar" typ :p

    SvaraRadera