tisdag 12 mars 2013

- back on track

Nu är jag igång på gymmet igen! Körde spinning igår och styrke på det, lite träningsvärk idag och lär väl kännas ännu mer imorgon! Idag körde jag och Linda Zumba Fitness, det var något nytt och gick väl "okej". Måste gå på det mer gånger så man lär sig stegen för då kan man ta ut sig mer.

Imorgon ska vi gå ut på isen med skolan så då får jag en morgonprommis som heter duga, spinning på det och lite styrke så ror vi nog hem denna träningsdag också.

Är förövrigt på jakt efter ett par pösiga byxor att träna i.. känns så drygt att dansa i tights och t-shirt. Känns inte som man får in rätta känslan. Tänkte mig ett par liknande dessa:

Dessa är från H&M och kostar 249 kronor. Har dessutom 20% rabatt där så borde slå till om jag hittar dem på stan.


xx

1 kommentar:

  1. Kika på Cubus, de har ett par jättefina pösiga i svart, med korallfärgade detaljer. Oklart hur de sitter dock (testade dem aldrig), men de såg fina ut på hyllan iaf :)

    SvaraRadera