onsdag 20 mars 2013

- lite senare

..då var det ett par dagar sedan jag skrev sist. Fattar inte hur alla bloggare hinner med eller kan skriva massa inlägg om dagen och i veckan. Har jobbat i helgen och haft fullt upp i skolan.

Viktor visade mig iallafall massa bra övningar när vi var på gymmet, i måndags dansade jag sh'bam, skulle kört zumba fitness igår men hade känningar i knäet så valde att vila. Det var nog en bra idé för idag var det ett mördar spinningpass. Sjukt tungt, men skön känsla efteråt. Eftersom att jag mördade mina ben så körde jag armar och mage efteråt.

-11 kg sedan 8 januari, plus att jag tappat två cm runt låret också. Det går framåt! Så himla roligt, jag längtar till jag nått målvikt så man kan bli fit och tränad, vill inte ha massa att ta i.

Viktor kommer hem redan imorgon så då ska vi mysa på och även kolla på olika alternativ av proteinpulver. Kör på ett whey 100 nu med smak av choklad och nötter, sjukt gott, men kan vara bra ha lite variation.

xx

1 kommentar:

  1. Sweet, så nu står du & marklyfter & hantelroddar tills du blir alldeles blå? ;D

    SvaraRadera